Tuesday, September 8, 2009

Syafi berbaju melayu brunei..


Aloloo.. ensemnyer anak bujang aku ni pakai baju melayu.. baju melayu brunei lak tuh.. sebenarnyer selama ni aku mmg minat baju melayu sarawak. aleh2 syafi dpt jugak baju brunei yg rupanye sama cam baju melayu sarawak.



syafi n cousin.


Sebenarnyer, baju ni diberi oleh noy kepada syafi. thanks alot noy.. tu baju darwish tu sebenarnyer.. exact size dgn syafi sgt2.. i like it so much. really appreciate it.. tp kena selalu pakaikan baju ni la sebab takut nanti syafi dh membesar dgn cepat nanti rugi x dpt pakai selalu..
sori ar gambar agak kurang sebab x sempat nak snap lebih2. masa ni ada majlis buka posa kt umah makcik hubby aku sabtu lepas .. majlis berbuka dgn anak yatim n mualaf..
sebenarnye ada 2 baju yg noy kasik.. nanti ada kelapangan aku upload syafi pakai baju yg satu lagi.. aku tgh fikir ni sama ada nak jadikan baju raya utk syafi ke idak.. sebab kaler baju kitaorg nanti lebih kurang dgn baju tuh..

11 Responses so far.

  1. Ohohohoho..syafi yang sedia comei..tak pakai baju pon comei juge..hehe

    Wahh..baju melayu brunei.. cantek..cane design die adda? Adekah sama ngan baju melayu mesia?

    Bole aje pakaikan raya neh.. pakai ape pon syafi tetap da bom..hehe

    Pstt..skang da jadik blogger tegar no.. mentang da ade streamyx..hehe..syabas2..:)

  2. Mrs. Adz says:

    wah handsomela pakai baju tu..padan lak dengan syafi ye..ok pe wat pakai hari raya..

  3. Syafi dah test baju raya laa...baju Iman dah siap tp ade kat kpg..Raya nnt br leh pakai. tu pon xtau muat ke tk...

  4. kak..cmne design baju melayu brunei ni kak???cm bju melayu biasa tp kt kolar ader sulam ye??tu je ke beza dia???

  5. nza says:

    wah, enson la syafi brbaju melayu....

  6. Noy says:

    happy dat u like it... :)

  7. hajarus says:

    waaa... ensem la syafi.... cantik baju melayu tu...

  8. adda says:

    noy, thanks alot.. mmg suke sgt hehe..

    fara n mummy qis, baju melayu brunei cam baju melyu kite cuma ada sulam/corak2 kat bahagian poket baju n leher.. mmg cantek sgt.

    mrs adz.. tu la rasanye seuai sgt wat baju raya sebab kalau wat byk2 takut tak terpakai.. yg nk wat baju raya tu ada satu lagi.. kan noy kan..

  9. wansteddy says:

    amboy hensemnya syafi berbaju melayu.... melaramklah syafi di pagi raya nnt ye.

  10. zieha says:

    comel syafi pakai baju melayu brunei tu..
    kat malaysia ada jual tak baju melayu cam tu..
    hehehe
    confirm syafi raya sakan tahun nie sbb dapat 2 baju melayu raya..:))
    rezeki kan adda..sonotnya..
    dapat gembirakan anak

  11. adda says:

    hehe biasalah wans.. melaram bila dh ada anak ni amksudnyer anak je yg perlu diutamakan dulu..

    tak pasti lah kt sini ada ke idak.. kalau wat baju melayu biasa je pn boleh gak pastu antar jahit sulam/labuci kt org yg pandai..

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 355555 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors