Saturday, July 11, 2009

Syafi kebenjolan

Tadik aku balik kejer.. terus bg syafi makan.. tgk dia cam dh ngantuk, dh gosok2 mata dah.. terus aku mandikan dia n tukar pempes.. lepas beri susu, aleh2 dia bangun n berlari2 keliling bilik.. aku biar jer, malas nak layan.. org baru balik keje penat giler nih.. so, aku tgk je laa.. sekali tu.."GEDEBUSH!!!" alamak, syafi jatuh..

kesian dia, menangis x ingat.. sakit la tuh.. serta merta aku dh mula nampak benjol dh mula naik sket2.. alamak, siannye anak aku nih.. rupanya tadi dia berdiri atas cushion, tp x dpt imbang badan terus terjatuh.... jatuh atas mainan car phone dia.. ayoyo.. sakitnye!!! rasa bersalah plak aku.. sambil tuam2 benjol dia tuh aku tertanya2.. kalau aku paksa dia baring n suruh dia tidur tadik agaknye xd la benjol kepala anak aku ni.. risau laa budak ni asyik benjol jer..

skrg syafi tgh tido.. tgh nangis2, aku sumbat botol susu terus zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz............

9 Responses so far.

  1. Alahai kesiannya..kalau nangis tu sakit lah maknanya...eem dah berbenjol...xpe..Syafi tetap hensem yea...benjol nakal je tu syanag..

    Adda nmpknya leps ni nak kena tgk2kn syfi lah yea...dia dh makin aktif kn?
    jgn risau2 yea ^_^

  2. ala cian nya dia..org kata budak baik mmg mcm tu^^
    takpela adda, dont blame urself..benda dah jadi kan..hope Syafi ok:) Syafi kan strong kan sayang..

    bagusla adda dah tuam..insyaAllah xde ape2

    salam mmmuuuaahs2 kat Syafi

  3. memang kebiasaan..budak kalau umur mcm nie!!!!umairah pun penah mengalami yang sama.....sabor ye bebanyak!!!!!hee.heeee

  4. zawal says:

    Harap Syafi ok..biasalah budak2..

  5. adda says:

    ummu abdullahsyakir, tu la lepas ni kena jaga lebih sket hehe.. mmg sakit tu nangis x hengat

    nani, tq.. lega sket baca nani punye komen.. lepas tuam2 dgn ais pastu lepask air asahan biji buah pala, dh x benjol lagik..lebam jer sket huhuu..

    ibu umairah, ye ke? agaknye normal la yekk.. lega sket baca//

    zawal, aminn

  6. adda says:

    ummu abdullahsyakir, tu la lepas ni kena jaga lebih sket hehe.. mmg sakit tu nangis x hengat

    nani, tq.. lega sket baca nani punye komen.. lepas tuam2 dgn ais pastu lepask air asahan biji buah pala, dh x benjol lagik..lebam jer sket huhuu..

    ibu umairah, ye ke? agaknye normal la yekk.. lega sket baca//

    zawal, aminn

  7. aduhai..nampak gayanya..syafi lagi lasak drp hazim ni..hr tu jatuh tangga..ni benjol lak..mmg hero le syafi ni...

  8. Noy says:

    Darwish tu dah berapa kali jatuh n benjol..tu yg kalau dier main kat compound,kena selalu supervise..dah lah tak nak berneti berlari

  9. adda says:

    shila, tak boleh ckp lagik.. hazim tu lom mula lasak tuh.. tunggu la dia dpt kaki nanti hehe..

    noy, x sangka darwisy pn same case.. sebab noy xpenah cite dlm blog, so ingatkan darwisy ok.. ada geng la syafi

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors