Thursday, June 18, 2009

Persoalan telah terjawab..

Oh yeah.. persoalan kepada permasalaah aku telah terjawab.. akhirnya makcik aku dh dtg melawat.. setelah genap 2 minggu.. nampak gayanyer sama kes dgn noy n yanti la yek.. never thought it would happen to me.. agaknye kite sebagai perempuan akan pernah hadapi masalah camni dlm idup kite.. now, i know how my fren yanti n noy feel..

perasaan?? nak kata happy.. tak jugak..
nak kata sedey.. x jugak..
tp i admit it, ada sket rasa sket keciwa..
mmg tak ready lagik.. tp kalau dh allah nak kurniakan apa salahnyer.. ku terima dgn hati terbuka.. so, skrg dh tau.. ni bukan masanye lagi syafi nak timang adik baru nampaknye hahahaha.. aku aim nx year sebenarnyer.. insya allah..

sebenarnyer.. ada lega sket lepas makcik dah dtg.. sebab sebelum ni mcm2 aku fikir.. peknen ke? "tersumbat" ke (apa punya kelakar kan..)? atau ada apa2 berlaku pd fibroid aku ke? tak pun, ada masalah perempuan ker.. tp sekarang nih.. persoalan aku sume telah terjawab.. aku redha.. aku bersyukur dgn segala apa yg berlaku..

skrg nih, masa utk manjakan budak manja sorang nih.. biar dia manja bebetul (mmg dh manja dh pn heh)

3 Responses so far.

  1. hikss... ingatkan persoalan yg terjawab tu nak tunjuk urine test yg ada 2 line.. rupanyee... mmm.. takpe.. cube lagik... sama2 la kiter mencuba dan terus mencubee.. :)

  2. Noy says:

    adda..takpe..kan masih muda..try to take folic acid.ada jual kat Guardian..mkn 1 tablet every mornig..

  3. adda says:

    hiks.. nampak gayanyer syafi kena tunggu taun depan utk dpt adik main sama2.. buat masa skrg nih segala tumpuan utk syafi ku seorang ler.. n the cousin.. yasmin hehe.. ni pn dh terasa cam ada anak 2..

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 355555 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors