Pandai Nyanyi dah - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad


Thursday, May 28, 2009

Pandai Nyanyi dah

Assalamualaikum.. kapada teman2 blogger tercinta, apa khabar? semoga di dalam keadaan yg sihat dan berbahagia.. aminn..

sekarang ni syafi dah pandai nyanyi.. kalau kite nyanyi dia akan ikut.. kekadang tu dia akan nyanyi sorang diri.. cuma amik masa bagi mama dia utk identify apa yg dia tgh buat.. sebab bunyi butir x brape jelas.. contohnyer semalam dia duk nyanyi lagu tom tom bak (citer aznil kata astro tuh).. dengar bunyi cam "ntgom ntgom bak" hahha.. bolehlah.. sebelum tu dia duk nyayi lagu feveret dia twinkle2 litle star.. bila aku pasang dvd lagu kanak2 ikut jer org tu nyanyi.. siap dgn menari2 lagi.. suka tgk dia ..

5 comments:

  1. dah pandai syafi nyanyi?lagu ape ek?
    bole kakak umairah nak dengar hgeee.eeere

    ReplyDelete
  2. Skit lg dah leh jd penyanyi laa...

    ReplyDelete
  3. syafi pandai nyanyi lagu tom tom bak, twinkle2 little star, burubg kakak tua @ pok amai2.. bila dgr lagu lain cepat jer dia ajuk.. nanti jmpa kak umairah leh la syafi test skill haha.. skrg tgh giat berlatih tuh..

    kay, nanti syafi nak duet dgn iman leh tak?

    ReplyDelete
  4. wa... mukadimah mcm nak tulis surat plak n3 ni hehehe

    auni & adam pun suke sgt nyanyi...

    ReplyDelete
  5. hahahha.. mood masa taulis tu mmg agak blues sket.. bila baca balik mmg cam tulis surat plak

    ReplyDelete

Words of wisdom