Header Ads

test

Hepi Anniversary to me..

Hari ni genaplah 2 tahun kami melayari bahtera perkahwinan.. terasa sekejap ajer masa berlalu.. syafi pn dh berumur setahun lebih.. tak sangka kami boleh pergi sejauh ni.. asalnyer kitaorg teman seopis jer.. tambahan pula dulu2 aku paling x suka dgn dia nih haha.. tu lah namanyer jodoh..

ok, kepada abang.. terima kasih kerana bertahan selama ni dgn sayang.. ampunkan segala salah silap.. semoga kite akan lebih tabah menempuhi badai dan apa jua yg ada dihadapan.. selamat ulangtahun perkahwinan yg ke-2.. ilove you so much!!!

16 comments:

  1. happy anniversary,adda..smoga kekal bahagia hingga akhir hayat..u two(or three with syafi) looks good together..

    ReplyDelete
  2. happy anniversary..moga jodoh akan terus berpanjangan dan dikurniakan anak lagi..dapat hadiah tak ni..

    ReplyDelete
  3. TAHNIAH!! TAHNIAH! TAHNIAH!! Semoga ikatan perkahwinan berkekalan hingga ke hujung nyawa...

    Bila nak tambah baby?

    ReplyDelete
  4. selamat hari ulang tahun adak...
    semoga jodoh ko berpanjangan hendaknya...amin

    ReplyDelete
  5. congrats on ur anniversary... :)

    ReplyDelete
  6. salam..taniahhhhh+taniahhhhhh.....!!!nak
    sambut kat mana?huu..huuu

    ReplyDelete
  7. Happy 2nd Anniversary!!!
    semoga berkekalan hingga akhir hayat.. wah ape pressie dapat ni.. bestnye

    ReplyDelete
  8. Salam adda,

    Happy 2nd aniversary! moga bahagia hingga ke syurga..

    P/S: my 3rd anni esok..dekat2 je tarikh kita=)

    ReplyDelete
  9. happy anniversary adda. semoga kekal hingga ke akhir hayat. baru 2 tahun yer..tgh mood honeymoon lagi nih. hehehe

    ReplyDelete
  10. wah...mamasyafi...
    hepi anibeseri..smoga bhgia hngga akhr hayat....
    cpt2 la tmbh yg no 2 ..hahaha

    ReplyDelete
  11. Weiii...Tahniah..aku pon last week. bila nk tambah yg ke-2. hehehe. aku tgh usaha ni..

    ReplyDelete
  12. thanks u all.. pressie tu rahsia xleh citer kat blog hihii.. kitaorg sambut biasa2 ajer.. tambah no 2? tak tau lagi.. kalau ada rezki apa salahnyer.. tapi plan tahun depan kot.. skrg lum lagi kot.. kay, ko dh nak tambah dah ker? gud luck.. padnani & kay, hepi anniversary too..

    ReplyDelete
  13. eppi anniversary adda n en suami...
    moga kekal bahagia hingga ke hujung nyawa...

    ReplyDelete
  14. Salam adda:

    Selamat ulangtahun perkahwinan yg ke 2..moga Allah limpahkan ksh Syg dan Rahmat buatmu sekeluarga..

    Moga berbahagia hingga akhir hayat:)

    ReplyDelete
  15. aminn.. thanks ummu abdullah syakir..

    ReplyDelete

Words of wisdom