Wednesday, April 22, 2009

Syafi dah sihat

Hari isnin 20hb arituh aku bawak syafi follow up doctor. Alhamdulillah doc ckp peparu dia all clear.. syukur sgt2.. semenjak baik dari skit nih syafi agak berubah.. dia sekarang semakin ceria, manja dan sgt pandai.. skrg nih pandai sgt bermain, kekadang tu main sorang2 pn xpe.. pastu dia dh kurang buat perangi x tentu pasal.. klau dia merengek tu maksudnye ada lah menda yg dia nak tuh.. alhamdulillah..
Atas nasihat n pengalaman kengkawan n geng2 blogger noy, kay& farazila, aku nak bagi syafi makan supplement.. nampak gayanya imun sistem dia cam tak ckp kuat.. selalu gak budak tu sakit2 kan.. ada 2 choice.. satu sama ada gamalin plus atau scott emulsion ajer.. testimonial yg aku dpt utk kedua2 produk ni semua baik2 belaka..last2 aku putuskn nak amik zaniplus dari gamat healwell.. sebenarnye dia ni rebranding dr gamalin.. aku beli arituh 350ml RM64.. tak kisahlah buang duit sket asal anak aku sihat kan.. so, start isnin arituh 20/4/09 aku dh mula beri syafi makan.. suka betul dia.. kite tgk lepas nih berkesan tak produk tuh.. insya allah..
Berikut detail Zaniplus. aku amik dari website healwell:

Cara Penggunaan:
Dua kali sehari semasa perut kosong. Sebelum sarapan pagi dan sebelum makan malam.
Kanak-kanak berumur 12 tahun ke bawah:
1 hingga 2 sudu teh
Dewasa dan kanak-kanak yang berumur 12 tahun ke atas:
1 hingga 2 sudu besar

Nilai Khasiat:
Setiap 5ml mengandungi 1.5gm bahan protein yang disediakan daripada Gamodulin (Ekstrak Stichopus Horrens).

Kelebihan

Penjenamaan semula Gamalin Plus Orange dengan bungkusan serta nama baru, Diadunkan dengan Gamodulin™, Vitamin B-Kompleks dan diperkuat dengan Beta-karotena serta tambahan Bromelin serta Taurina untuk meransang penyembuhan badan, meningkatkan sistem imunisasi badan dan menyingkir bahan toksik dalam badan. Taurina membantu pembebasan tenaga ATP sel-sel tubuh dengan lebih cepat sementara Bromelin bertindak sebagai agen anti-radikal bebas yang membantu penghadaman serta penyerapan protein.


Harga:
350ml : RM64.00(WM) / RM73.60(EM)
(WM) Semenanjung Malaysia / (EM) Sabah/Sarawak

5 Responses so far.

  1. Noy says:

    alhamdullilah syafi dah ok..hopefully syafi will be better with his supplement,adda..amin..just observe cos some,not all,infants ada alahan on seafood..cos immnunity belum mature enuf..so watch out for allergic reaction,k..muahzzz syafi

  2. adda says:

    yak tido lg noy? kite dh nak msk tido nih.. thanks noy for ur advise.. tgh peratikan jugak budak tu skrg.. so far ok.. ok see ya.. good nite.. hopefully mimpi darwisy yg gebu itu yek

  3. bagusla dia suke... alhamdulillah syafi makin sihat... auntie tumpang gumbira... hehehe

  4. CoNniE says:

    syukur Syafi dah sehat...

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 355555 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors