Thursday, April 16, 2009

Gambar syafi semasa di hospital

Nih adalah gambar2 yg sempat aku ambil semasa di SJMC.. gambar di wad UMRA x sempat nak upload hehe..
satu satunya gambar dgn dura.. apa lah aku nih, lupa nak amik gambar dgn sofea yg comel ituh huhuu..

ni kat nicu

gambar syafi tido n masa kene nebulizer.. thanks nurse firdaus kat dlm gambar tu

mama n ayah yg sama2 sibuk nak interframe haha..

6 Responses so far.

  1. Noy says:

    owh..wat a pity..sob..sob..tak nak syafi jadi camni lagi..tak sanggup lah nak tgk..syafi,stay stong after ni,k..i love u dearly

  2. adda says:

    sob.. sob.. mmg sedey tgk gambo2 dia kan.. aminn semoga syafi sihat walafiat lepas ni noy

  3. QQ says:

    cian dia..auntie doakan syafi cpt sembuh ye syg..

  4. Adda, visit my blog. Kay dah letak psl healin gamolin tu.

  5. zamzurina says:

    adda....sedihnya baca citer syafi....doakan dia segera sembuh!

  6. adda says:

    tq qq n awin.. doakan syafi lepas nih sentiasa dlm keadaan sihat ye..

    kay, nanti aku visit blog ko. makasih kay

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 355555 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors