Header Ads

test

Gambar syafi semasa di hospital

Nih adalah gambar2 yg sempat aku ambil semasa di SJMC.. gambar di wad UMRA x sempat nak upload hehe..
satu satunya gambar dgn dura.. apa lah aku nih, lupa nak amik gambar dgn sofea yg comel ituh huhuu..

ni kat nicu

gambar syafi tido n masa kene nebulizer.. thanks nurse firdaus kat dlm gambar tu

mama n ayah yg sama2 sibuk nak interframe haha..

6 comments:

  1. owh..wat a pity..sob..sob..tak nak syafi jadi camni lagi..tak sanggup lah nak tgk..syafi,stay stong after ni,k..i love u dearly

    ReplyDelete
  2. sob.. sob.. mmg sedey tgk gambo2 dia kan.. aminn semoga syafi sihat walafiat lepas ni noy

    ReplyDelete
  3. cian dia..auntie doakan syafi cpt sembuh ye syg..

    ReplyDelete
  4. Adda, visit my blog. Kay dah letak psl healin gamolin tu.

    ReplyDelete
  5. adda....sedihnya baca citer syafi....doakan dia segera sembuh!

    ReplyDelete
  6. tq qq n awin.. doakan syafi lepas nih sentiasa dlm keadaan sihat ye..

    kay, nanti aku visit blog ko. makasih kay

    ReplyDelete

Words of wisdom