Friday, February 6, 2009

Kurang Tidur..

Syafi tidur kol 11 mlm tadik.. kul 1.40am dia bangun nangis2 tak hengat.. takut gak aku.. manalah tau ada menda2 halus tgh2 mlm tuh.. sebab sebelum tu kitaorg tgk citer anak betong dgn citer hantu kt tv3.. tgk dgn syafi skali lak tuh.. dia siap tunjuk2 tv n komen2 lagik.. pastu kitaorg mlm tadik tidur tingkap langsir suma terbuka sebab panas sgt.. cepat2 aku suh syahir tutup langsir.. pastu aku bawk syafi keluar bilik.. dia terus diam.. lama gak nak tidokan dia semula..

lepas tuh.. kul 4.40am plak dia bangun lagi.. nangis2 jugak.. aik, risau aku nih.. budak ni sakit ker.. aku ajak syafi main2.. nak plak dia main.. terus dia diam n bermain dgn aku.. aku tukarkan pampers dia sebab aku takut ada ruam, yelah kan tgh panas2 montot syafi berpeluh byk.. tgk montot dia ok takde ruam.. aku sapukan minyak yu yee kt perut takut dia sakit perut ke.. tak lama lepas tu dia tertidur.. dgn puting botol susu ada dlm mulut.. aku takut cabut keluar sebab nanti dia nangis..

kul 7am.. aku tgk puting botol susu still dlm mulut lagik.. aku cabut ler.. automatik plak dia terus nangis n terus terbangun dr tido.. alahai kalau tau xnak aku cabut puting tuh.. sampai le aku pegi keje tadik dia xtido lagik.. nape lak anak aku sorang nih.. aleh2 baru aku teringat semalam ptg mil aku tnjuk gusi atas syafi.. mmg nampak cam dh pecah gusi sket, gigi dia dah nak keluar.. agaknyer sebab tu kot syafi rasa x selesa.. pagi td aku kasi teething biscuit pd syafi.. diam ajer dia.. nampak cam seronot je menggigit biskut yg maha keras tuh..

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors