Selamat Tahun Baru & Selamat Hari Tua aku - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad

Leaderboard

Thursday, January 1, 2009

Selamat Tahun Baru & Selamat Hari Tua aku


Selamat tahun baru 2009 dan tahun baru 1430H.. malas nak letak azam baru.. sebab tetiap hari pun leh wat azam.. tp aku akan usahakan utk kuruskan badan, n jadi yg lebih baik.. aku berdoa semoga keluarga aku akan sentiasa dalam keadaan sihat dan sentiasa di bawah pelindunganNya.. aminn.. aku dh 30 tahun.. mak aku tepon pagi tadi dia kata aku dh tua (mmg betul pun..).. nasib baik aku dah kawen and ada anak sorang.. dulu suruh kawen awal2 xmau hehe.. sempat plak dia beri ceramah kt aku hihi..


alhamdulillah.. tahun 2008 dapat diharungi dgn tabah dan gumbira.. berbanding 2007 aku.. alhamdulillah syukur.. semoga tahun 2009 nih akan lebih baik dr tahun sebelumnyer.. aminn...

2 comments:

  1. Selamat Tahun Baru Adda, Selamat Hari Lahir. Belom tua lagi tu hu hu hu cuma dah matang je ahaks....
    pic tu sgt comel mcm pasangan kolej.. hu hu hu

    ReplyDelete
  2. mature? oh yeah.. mesti arr mature.. kakzu, awat lak cam pasangan kolej, anak ada duk tgh tuh..

    ReplyDelete

Words of wisdom