Thursday, January 22, 2009

Makan di Restoran Hakim Seksyen 7

Aku nak citer nih, dulu masa peknenkan Syafi, mmg aku xleh langsung makan kat restoran ni.. hatta nak tengok mamak tu menggoreng dari jauh pun takleh.. refer posting aku ttg hal nih --> Peknen..

semalam, akhirnyer setelah syafi lahir dan berusia 11 bulan, aku pergi restoran nih n makan mee goreng mamak.. alhamdulillah xde apapun yg berlaku.. so, confirm syafi (masa tu dalam perut lagik) yg x suka mkn kat sini hihi.. lepas jer aku n syahir makan, tetiba jer ujan lebat sampai basah2 kitaorg berlari ke kereta..

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 370000 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

About Me

My photo
Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..