Cerita Raye 1 - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad


Monday, October 6, 2008

Cerita Raye 1

Driver for the day.. syafi fakhriy..




Semalam kul 1.30 pagi kitaorg baru sampai shah alam dari muar.. kitaorg bertolak dari muo kul 7mlm. sebenarnyer dah siap2 dari kul 4ptg lagi, tapi sempat pula pergi beraya ke rumah jiran2 dulu.. dapat gak syafi tambah duit raya hehehe.. gitu gini kul 7 baru semua siap n ready nak bertolak. tu pun terpaksa patah balik sebab bantal karipap syafi tertinggal kat rumah.. weh, mana boleh tertinggal bantal tuh.. nanti syafi tido nak peluk bantal karipap tu camne?

kitaorg singgah melaka dulu utk beraya (lagi!!).. lepas aku sms cousin aku, dia kata jalam jem gilar dari senawang ke seremban.. so ada baiknyer kitaorg tunggu dulu.. so, berborak2 n kasi can sket kat syafi main2 dgn makcik2 kecik dia.. kul 11mlm baru bertolak ke shah alam.. n kul 1.30pg baru sampai..

sebenarnya aku pun terasa berat ati jer nak balik shah alam, almaklumlah dah seronok duk umah.. syafi pun mesti terasa agak sunyi lepas nih, sebab kat muo dia bz betul.. kejap2 org nih layan, tak lama lepas tuh tukar org lain plak.. cam putera raja..

No comments:

Post a Comment

Words of wisdom