Nyaris jer - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad

Leaderboard

Friday, August 8, 2008

Nyaris jer

Semalam aku duk main2 dgn syafi.. sampai la dia merengek mintak susu.. masa aku tgh wat susu tu sambil duk kat tepi katil, syafi masa tu tgh baring n golek2 kat tgh katil.. ok la tu, kira selamat ler.. lagipun bantal sket punye tinggi aku letak kat keliling katil.. aku pun dgn aman nyer buat susu.. tetiba aku jenguk kat sebelah kiri aku nampak kepala syafi keluar antara celah2 bantal.. kiranye masa tuh kepala dia dah terjuntai keluar katil.. badan kat atas katil.. apalagi, menjerit aku.. muka budak tu plak innocent giler.. siap sengeh2 lagi.. alahai anak mama nih.. berdebar jugak la aku nih.. kira nyaris2 jer tuh.. kalau aku x perasan ada jatuh

No comments:

Post a Comment

Words of wisdom