Wednesday, July 23, 2008

Bersalin?

Alhamdulillah sepanjang pregnant aku xde masalah besar.. cuma Hb aku rendah sket.. Sebab tu muka asyik pucat jer..
Aku mula2 pergi checkup biasa pada 18/2/08 (Mon) lepas balik keje.. doktor kata tekanan darah aku tinggi dalam 155++/90++.. Dr. Ummul terus suruh admit malam tu jugak.. dia kata terpaksa induce takut nanti tekanan darah lagi naik.. seram sejuk aku masa tuh.. hubby pun dah semacam dah.. last2 kitaorg mintak balik amik brg etc dulu.. sebelum masuk wad kitaorg makan roti naan dulu kat Syed sec 3, lepas mintak maaf dgn sumer org baru aku admitted dalam kul 10pm..

Bilik aku betul2 ngadap stadium Shah Alam.. hari tuh ada game.. bolasepak, kalau tak silap pasukan Brunei lawan pasukan apa tah, tak ingat.. best gak cuci mata.. Gambar atas nih adalah pemandangan yg diambil dari tingkap tempat aku diwadkan.. bilik 208 Pusat bersalin dan Klinik Pakar UMRA di seksyen 13 Shah Alam. Gambar diambil pd 19/2/08 dalam kul 5pm.. masa tuh dah sakit2 dah..

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 355555 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors