Wednesday, July 30, 2008

1st Time: Cukur rambut

18/7/08... 1st time bawak syafi cukur rambut kat kedai gunting.. sebenarnye dah lama aku nak cukur rambut syafi nih.. sebab rambut dia dah mula tumbuh n rambut asal dia masa lahir arituh dah panjang, so rambut dia jadi x tentu arah.. ada yg terpanjang sgt, ada yg pendek..

memandangkan semalam lepas cukur jambul xde sesapa pun yg berani nak cukur rambut budak nih.. sebab dia dah pandai bergerak2.. pagi tadik syahir cuba gak cukur sket.. ya allah, susahnya.. risau aku tgk takut kekalau terluka.. last2 ptg tuh aku nekad bawak syafi gi kedai gunting rambut kat umah aku… wow, melalak giler.. macam nak kena sembelih.. sumer cina dalam kedai tu siap berhenti buat apa yg diorang buat.. diorang tolong pujuk syafi.. budak cina gemuk yg potong rambut sebelah tuh pun siap ckp dgn tukang gunting nak berhenti jap sebab nak tgk baby potong rambut.. last2 alhamdulillah, Berjaya juga… hehehe.. syafi dah selamat dibotakkan…

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 355555 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors